نمایش "کچلو" به کارگردانی رضا کشاورز در تماشاخانه آو

10بهمن1393

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه آو از تاریخ 21بهمن ماه تا 21 اسفند ماه 93 ، نمایش " کچلو " (براساس داستان حسن کچل) مایمو کلاون ، طراحی و کارگردانی رضا کشاورز بر روی صحنه می رود .

در نمایش «کَچَلو» مهران گل محمدی، کاوه توکلی، مهدی سفاری، آزاده نیک بر، الهام حقی، مریم مالمیر و رضا کشاورز به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش برگرفته از داستان و روایت کهن حسن کچل است که با شکلی نو و طراحی رضا کشاورز، روایتی جدید از این داستان کهن را پیش روی تماشاگران خواهد گذاشت.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به الهام خضری‌پورطراح صحنه، اجرای دکور و منشی صحنه، مهدی سفاری دستیار کارگردان، محمدحسین اصغری طراح نور، آرین حسنوندی طراح لباس و پوستر و بروشور، بابک ابراهیم‌خواه آهنگساز و اجرای موسیقی، عطیه تیموری و سیامک ابراهیم‌خواه گروه موسیقی، ماهور داراب‌زاده و احد خالقی اجرای دکور، مهرداد امینی عکاس و حنیف سلطانی و امیر قالیچی روابط عمومی اشاره کرد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می توانند از طریق سایت Tik8.com  برای خرید اقدام نمایند یا با شماره تماس های 8802146 -   09399195588  جهت رزرو بلیت هماهنگ کنند. این نمایش هرشب ساعت  20:30 در تماشاخانه آو میزبان تماشاگران خود خواهد بود.

تماشاخانه آو: میدان فاطمی ، به سمت میدان گلها، خیابان جهانمهر ، شماره 26 

تگ‌های مطلب

نظرات ..

نظری داری؟