جمعیت مردمی امام علی (ع) به پروژه ی مشترک تئاتر اجتماعی "ایران و ایتالیا" پیوست

18آبان1394

 

در روزهای گذشته جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) حمایت معنوی خود را از پروژه‌ی مشترک تئاتر اجتماعی "ایران و ایتالیا 2015" اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، نهاد مردمی جمعیت امام علی(ع) حدود دو دهه است که فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مردمی خود را در خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه "کودکان و زنان بی سرپرست" که ناشی از رفتار و اعتیاد خانواده هاست، را آغاز کرده است. این جمعیت از ابتدای فعالیت‌اش تاکنون با بهره‌گیری از قدرت تاثیرگذاری، پرورشی و انتقال مفاهیم در حوزه‌ی تئاتر، اجراها و فعالیت‌های نمایشی بسیاری را به ثمر رسانده و اقشار مختلف اجتماعی را در این فعالیت تحت پوشش قرار داده است.

در همین راستا مسئولین این نهاد با استقبال و ابراز تمایل به همکاری، این پروژه را فرصت مناسبی برای تمرکز و تاکید بر اهمیت تئاتر اجتماعی دانسته و تبادل تجربیات در سطح بین الملل را تجربه‌ای مفید برشمردند.

پروژه مشترک تئاتر اجتماعی "ایران و ایتالیا 2015" در قالب برگزاری کارگاه های "بازیگری تئاتر و دغدغه های اجتماعی" زیرنظر ریکاردو ونوچینی، کارگردان ایتالیایی قرار است در تاریخ 30 آبان تا 7 آذر ماه 1394، با مدیریت گروه نمایش "آو" و همراهی خانه نمایش "دا" و مرکز هنری ایتالیایی "ArteStudio" به عنوان تیم‌های اجرایی، برگزار شود

گفتنی است از علاقمندان و فعالان تئاتر دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام با شماره های تماس 88016074 یا 09355218195 و صفحه اینستاگرامی گروه آو در ارتباط باشند./.

تگ‌های خبر

نظرات ..

نظری داری؟